بهترین جراح هالوکس والگوس در تهران

بهترین جراح هالوکس والگوس در تهران

جراحی هالوکس والگوس یک درمان پیچیده اما موثر برای حضور ناخوشایند و گاهی دردناک هالوکس والگوس است. اگر این روش توسط جراح ارتوپد ماهر و مچ پا انجام شود، می تواند نتایج فوق العاده ای ارائه دهد و در این مطلب از سایت قصد داریم تا شما را با بهترین جراح هالوکس والگوس در تهران آشنا کنیم.

بهترین جراح هالوکس والگوس در تهران

هدف از جراحی هالوکس والگوس اصلاح بدشکلی ناشی از هالوکس والگوس و کمک به کاهش علائم آن است. علاوه بر تسکین علائم دردناک، جراحی این بیماری می ‌تواند ظاهر ناخوشایند هالوکس والگوس را کاهش دهد و اغلب اوقات، این بیماری به دلیل ساختار استخوانی ارثی رخ می دهد و در طول زندگی فرد به آرامی ایجاد می شود.

پیدا کردن بهترین متخصص مچ پا و بهترین جراح هالوکس والگوس در تهران چندان دشوار نیست و فوق تخصص جراحی پا یا جراحی در دسته جدیدترین رشته های علوم پزشکی قرار می گیرد. متخصصان ارتوپدی برای تکمیل تحصیلات خود در مقاطع بالاتر در یک شاخه خاص تحصیل می کنند. پزشکان پرافتخار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که توانسته اند بخشی از تحصیلات خود را در ایران و بخشی را در خارج از کشور ادامه دهند و سوابق جراحی و بازخورد در مورد یک پزشک می تواند او را در لیست برترین متخصصان قرار دهد.

متخصصین هالوکس والگوس چگونه جراحی را انجام می دهد؟

جراح با معاینه پای شما روش جراحی مناسب با شرایط شما را انتخاب می کند سپس، از شما خواسته می شود تا چند آزمایش انجام دهید و برای این روش آماده شوید که این جراحی ممکن است حدود یک ساعت طول بکشد. اما از شما خواسته می شود که چند ساعت زودتر در مرکز پزشکی حاضر شوید و حدود 2 ساعت بعد از جراحی بمانید هنگامی که این روش روی هر دو پا انجام می شود ممکن است بیش از یک ساعت طول بکشد.

نحوه جراحی هالوکس والگوس

جراحی هالوکس والگوس

اولین مرحله جراحی بیهوشی است و معمولاً از بی ‌حسی بلوک مچ پا (بیدار نگه داشتن بیمار در حین بی‌حس کردن پا) برای جراحی برداشتن هالوکس والگوس استفاده می‌شود اما در برخی موارد ممکن است از بی حسی عمومی یا نخاعی نیز استفاده شود. سپس جراح برشی را روی توده روی مفصل انگشت شست پا ایجاد می کند. با استفاده از تکنیک ها، او سپس هالوکس والگوس را برداشته و تراز استخوان را تغییر می دهد سپس دهانه با استفاده از بخیه بسته می شود.

از بهترین جراح هالوکس والگوس در تهران چه چیزی باید انتظار داشت؟

ارتوپدها در تهران به نیازها و انتظارات بیماران خود توجه دارند و آنها به شدت فداکار هستند و مطمئن هستند که بهترین نتیجه ممکن را به شما ارائه می دهند. جراحان ارتوپد در تهران با دریافت بورسیه تحصیلی خود در برخی از بهترین دانشگاه های ایران و سراسر جهان، از جدیدترین دانش پزشکی برای انجام هر عمل استفاده می کنند. خواه یک عمل تعویض زانو یا جراحی برداشتن هالوکسوالگوس باشد، آنها هر عملی را با نهایت تعهد انجام می دهند.

هنگامی که تصمیم خود را برای انجام عمل جراحی هالوکس والگوس در تهران گرفتید، بهترین جراح در خدمت شما خواهد بود تا به شما کمک کند تا مشکلات خود را برطرف نمائید و پس از جراحی، یک شب را در بیمارستان می گذرانید یا بعد از چند ساعت آن جا را ترک می کنید. پس از خروج از بیمارستان، تیم مراقبت مسئول بررسی منظم شما خواهند بود. در عرض چند هفته، یک قرار ملاقات دیگر با پزشک و بهترین جراح خود خواهید داشت تا مطمئن شوید که پیشرفت بهبودی شما به خوبی پیش می رود و با تایید جراح می توانید پس از چند هفته به خانه برگردید.

آماده سازی جراحی هالوکس والگوس توسط بهترین جراح در تهران

آزمایشات و معاینات بخش مهمی از هر روشی است قبل از جراحی، پزشک ممکن است سابقه پزشکی کامل شما را بپرسد و سپس چندین آزمایش از جمله:

  • اشعه ایکس
  • آزمایش خون
  • الکتروکاردیوگرام
  • آزمایش ادرار
آماده کردن جراحی هالوکس والگوس

آماده سازی جراحی هالوکس والگوس

ممکن است به شما توصیه شود که اقدامات خاصی را قبل از جراحی انجام دهید. این دستورالعمل ها ممکن است بر اساس شرایط فیزیکی شما و نوع جراحی هالوکس والگوس متفاوت باشد، نکات اصلی که باید قبل از جراحی هالوکس والگوس رعایت کنید به شرح زیر است:

  • حداقل دو هفته قبل از جراحی از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند داروهای ضد التهابی خودداری کنید.
  • در مورد داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • حداقل 8 ساعت قبل از عمل چیزی نخورید یا ننوشید.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد بهترین جراح هالوکس والگوس در تهران و خدماتی که توسط متخصصین ارائه می شود؛ توضیح داده شد که شما می توانید با اطمینان خاطر جراحی هالوکس والگوس خویش را به دست بهترین جراح بسپارید و به شکل مطلوبی درمان شوید و مشکلات خود را رفع نمائید.

سوالات متداول درباره بهترین جراح هالوکس والگوس در تهران

  1. هدف از جراحی هالوکس والگوس چیست؟
    علاوه بر تسکین علائم دردناک، جراحی این بیماری می ‌تواند ظاهر ناخوشایند هالوکس والگوس را کاهش دهد.
  2. مراحل ابتدایی جراحی هالوکس والگوس چیست؟
    جراح با معاینه پای شما روش جراحی مناسب با شرایط شما را انتخاب می کند سپس، از شما خواسته می شود تا چند آزمایش انجام دهید و برای جراحی آماده شوید.
  3. نحوه آماده سازی بیماری برای جراحی چگونه است؟
    اشعه ایکس، آزمایش خون، الکتروکاردیوگرام، آزمایش ادرار از مراحل آماده سازی می باشد.
4.6/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو نوبت