ایا پین هالوکس والگوس را در بیاوریم؟

ایا پین هالوکس والگوس را در بیاوریم؟

تجهیزات تثبیت کننده ارتوپدی به طور گسترده در درمان بسیاری از شکستگی‌ها و جراحی‌های ترمیمی همچون هالوکس والگوس استفاده می شود. بسیاری از شکستگی‌ها همراه با جابجایی استخوان با جراحی درمان می‌شوند و در بیشتر آنها از تجهیزات تثبیت‌کننده داخلی مثل پین به منظور تثبیت و تنظیم موقعیت استخوان استفاده می‌شود که کارایی بسیار زیادی دارد و در این مقاله قصد داریم تا شما را با ایا پین هالوکس والگوس را دربیاوریم آشنا کینم.

ایا پین هالوکس والگوس را دربیاوریم

ما فرض کردیم که استفاده از پین‌های قابل جذب زیستی در استئوتومی میچل، نتیجه بیماران تحت درمان ناهنجاری هالوکس والگوس را بهبود می ‌بخشد. ایا پین هالوکس والگوس را در بیاوریم؟ برخی تجهیزات تا پایان عمر در بدن او باقی می ماند این نوع تجهیزات به گونه ای طراحی شده اند که بعد از مدتی جذب و در بافت های بدن جایگزین می شوند و یا خود جایگزین بخشی از استخوان یا بافت بدن می شوند، مانند پیچ ​​های قابل جذب که برای حفظ اتصال تاندون ها یا رباط ها استفاده می شوند. بنابراین پین هالوکس والگوس با توجه سیستم بدن شخص با مشورت پزشک اعلام می شود که چه زمانی پین برداشته شود و با این حال استفاده پین به دلیل درد کمتر پس از عمل، امکان توانبخشی سریع ‌تر را فراهم می کند.

 

هدف از گذاشتن پین در  هالوکس والگوس چیست؟

هدف از گذاشتن پین در هالوکس والگوس چیست؟

هدف از گذاشتن پین در هالوکس والگوس چیست؟

هالوکس والگوس یک اختلال پیشرونده است و ناراحتی ناشی از آن به طور کلی در طول زمان افزایش می یابد. برای سال‌های متمادی، پزشکان معتقد بودند که بیماران باید قبل از مشاوره صبر کنند تا درد غیرقابل تحمل شود. با این حال، این در حال حاضر درست نیست. این رویکرد در واقع زمانی بود که تکنیک‌ها بسیار مؤثر و دردناک نبودند.

وضعیت در حال حاضر تغییر کرده است و درمان نشدن هالوکس والگوس برای مدت طولانی می‌تواند باعث ایجاد سایر بیماری‌ها (مانند آرتریت، انگشت چکشی) شود یا نیاز به جراحی اصلاحی پیچیده ‌تری داشته باشد.

بدشکلی انگشت پا در افراد مختلف و در سنین مختلف، زن و مرد یا دختر و پسر بسیار شایع است و با این حال، اگر هالوکس والگوس آنقدر شدید باشد که پا را ناپایدار کند، پین کردن انگشت پا با جراحی انگشت برای بهبودی مناسب و بهبود کیفیت زندگی بیمار ضروری است.

به عبارت ساده تر، اگر انگشت شما به درستی درمان نشده باشد، ممکن است کاندیدای جراحی پین باشید. جراحی اغلب می تواند به بیماران مبتلا به وضعیتی به نام هالوکس والگوس کمک کند، همچنین، اگر انگشت پای شما به دو یا چند قطعه شکسته شود یا زمانی که خطوط شکستگی مفصل در انگشت شما را لمس کند، ممکن است کاندیدای جراحی پین باشد.

پین‌ها بعد از جراحی هالوکس والگوس چه مدت در انگشتان پا باقی می مانند؟

پین‌ها معمولاً بین چهار تا شش هفته پس از جراحی از انگشت پا برداشته می‌شوند. این یکی از گزینه های درمان هالوکس والگوس است که زمانی که انگشت معیوب تمام انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و سفت می شود استفاده می شود در این مورد، جراح اغلب از روش‌های برداشتن مفصل استفاده می کند.

پین‌ها برای کمک به رشد استخوان‌ها در کنار هم مورد نیاز هستند پس از این کار، پین‌ها برداشته می ‌شوند. آنها بهترین راه حل جراحی با موارد پیشرفته تر هالوکس والگوس هستند و با کمک آنها، جراحان می توانند به انگشتان پای بسیار صاف تری دست پیدا کنند.

آیا برداشتن پین بعد از جراحی هالوکس والگوس دردناک است؟

همانطور که گفتیم پین تا چند هفته در انگشت پا باقی می ماند و پس از آن باید برداشته شود. معمولاً در مطب و با کمک یک ابزار طراحی شده خاص انجام می شود و نیازی به بیهوشی نیست و هیچ دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد. این روش معمولاً دردناک نیست زیرا این پین‌ها در طول بهبودی شروع به شل شدن خود به خود می‌کنند.

برخی از بیماران ممکن است وقتی پزشک پین را قبل از برداشتن آن بچرخاند، تکان درد را تجربه کنند اما حتی اگر این کار را انجام دهید، فقط برای یک لحظه دوام خواهد داشت، بیشتر اوقات، به جای درد شدید، فقط کمی فشار را تجربه خواهید کرد.

بعد از برداشتن پین‌ها بعد از جراحی هالوکس والگوس چه باید کرد؟

بعد از برداشتن پین‌ها بعد از جراحی هالوکس والگوس چه باید کرد؟

بعد از برداشتن پین‌ها بعد از جراحی هالوکس والگوس چه باید کرد؟

پس از اینکه پزشک پین ها را بردارد، باید یاد بگیرید که چگونه با آتل زدن یا چسباندن انگشت پا، انگشت خود را در موقعیت صحیح نگه دارید. پزشک باید به شما نشان دهد که چگونه آن را به درستی انجام دهید و اطلاعاتی در مورد مدت زمانی که باید آن را انجام دهید در اختیار شما قرار دهد. معمولاً این نوع مراقبت فقط برای چند هفته بعد از برداشتن پین ها مورد نیاز است.

بعد از عمل معمولاً به بیمار یک گچ یا کفش مخصوص برای محافظت از انگشت عمل شده داده می شود با این حال، پس از برداشتن پین توسط پزشک، می ‌توانید با کفش‌های معمولی پیاده روی کنید

در مورد فعالیت‌های بعدی، مانند پیاده روی یا رانندگی پس از جراحی هالوکس والگوس و برداشتن پین، با پزشک خود مشورت کنید. با این حال، مطمئن شوید که اغلب استراحت می کنید و اجازه می دهید پای خود به درستی بهبود یابد. اگرچه بهبودی کلی حدود شش هفته طول می کشد، به خاطر داشته باشید که ممکن است یک سال کامل بگذرد تا به بهبودی کامل برسید.

شما می توانید با خرید کفش مناسب و انجام فیزیوتراپی به روند بهبودی کمک کرده و از مشکلات بعد از جراحی هالوکس والگوس جلوگیری کنید. برخی از تمرینات انگشت پا می تواند به گردش خون، بافت اسکار، قدرت انگشتان پا و انعطاف پذیری کمک کند، اما مطمئن شوید که در مورد زمان مناسب برای شروع انجام آنها با متخصص مشورت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت در مورد ایا پین هالوکس والگوس را دربیاوریم و پین‌ها بعد از جراحی هالوکس والگوس چه مدت در انگشتان پا باقی می مانند؟ و آیا برداشتن پین بعد از جراحی هالوکس والگوس دردناک است؟ به صورت کامل توضیح داده شد و این پین‌ها تاثیر زیادی در بهبودی فرد دارد که هر کدام جنس‌های متفاوتی دارد و با توجه به نوع جراحی استفاده می شود و مشکلات به شکل قابل توجهی برطرف می کند و تثبیت کننده استخوان می باشد.

سوالات متداول درباره ایا پین هالوکس والگوس را دربیاوریم

  1. در چه صورتی پین کردن انگشت پا ضروری است؟
    اگر هالوکس والگوس آنقدر شدید باشد که پا را ناپایدار کند، پین کردن انگشت پا با جراحی انگشت برای بهبودی مناسب و بهبود کیفیت زندگی بیمار ضروری است.
  2. مراقبت پس از عمل جراحی انگشت پا چگونه است؟
    بعد از عمل معمولاً به بیمار یک گچ یا کفش مخصوص برای محافظت از انگشت عمل شده داده می شود با این حال، پس از برداشتن پین توسط پزشک، می ‌توانید با کفش‌های معمولی پیاده روی کنید.
  3. درمان نشدن هالوکس والگوس منجر به چه مشکلاتی می شود؟
    درمان نشدن هالوکس والگوس برای مدت طولانی می‌تواند باعث ایجاد سایر بیماری‌ها (مانند آرتریت، انگشت چکشی) شود یا نیاز به جراحی اصلاحی پیچیده ‌تری داشته باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو نوبت